e-handel i sverige
8 enkla sätt att få ditt lilla företag till e-handel i Sverige

Det har aldrig varit lättare att få ditt lilla företag till e-handel. Det brukade vara att om du ville sälja varor på nätet, var du tvungen att köpa ett domännamn, hitta och betala en webbhotell, hitta och betala någon för att utveckla en e-handelswebbplats för dig, och då, om de tjänsterna ingår inte i ditt e-handelspaket, konfigurera konton hos olika leverantörer så att du kan ha säker betalningshantering på din webbplats.

Det finns så många enklare sätt att få en e-handelswebbplats för ditt lilla företag nu. Det som följer är en lista med bra nyckelfärdiga e-handelspaket för småföretag som vill sälja på nätet, men behöver inte nödvändigtvis teknisk expertis för att skapa egna webbplatser, kataloger och kundvagnar. Av denna anledning har jag inte inkluderat några lösningar för e-handel med öppen källkod här.

Det finns många tillgängliga, och om du är en tekniskt kunnig entreprenör, kanske du vill söka en av dem. Dessa företag kommer att hantera varje steg som du behöver göra för att få dina produkter online och sälja dem.

Shopify

Shopify är ett av de allt-i-ett-paket som alla kan använda för att skapa och driva en onlinebutik. Du kan antingen använda en av sina mallar eller ett specialdesignat tema för din e-handelsplats och allt ingår från att få ett domännamn via en säker kundvagn så att du kan acceptera kreditkort och PayPal-betalningar.

Om du också har en tegel- och murbruk samt en webbplats, erbjuder Shopify ett iPad-försäljningssystem som du kan använda som automatiskt ska synkronisera alla dina produkter, lager, beställningar och kunder mellan din e-handelsplats och din detaljhandel Lagra.

Avgifter: En grundläggande plan kostar $ 29 per månad med en online kreditkortsfrekvens på 2,9% plus 30 cent online, och det finns ingen produktgräns. Det finns inga uppsatta avgifter.

Bigcommerce

Bigcommerce är en riktig nyckelfärdig e-handelslösning. Funktioner som SEO, marknadsföringsverktyg, förmågan att ge kuponger och produktrecensioner på din webbplats ingår alla. Men min favoritfunktion om Bigcommerce är att den integreras så snabbt med så många andra applikationer, inklusive QuickBooks, MailChimp, Facebook och Constant Contact.

Avgifter: En Silver Plan, det mest grundläggande valet, är $ 34,95 per månad ($ 31,45 per månad med en årlig prenumeration). Plus Bigcommerce Betalningar, om du väljer att använda den, har en transaktionsränta på 2,9% och en 30 cent per transaktionsavgift. Observera att om du inte befinner dig i staterna kommer du inte kunna använda Bigcommerce-betalningar utan måste behöva konfigurera kreditkortsbehandling separat.

Volusion

Detta är en annan allt-i-ett-e-handelslösning som ger dig allt du behöver för att sälja online, inklusive en kundvagn och kreditkortsbehandlingstjänster.

En av Volusions utmärkta funktioner är möjligheten att sälja på Facebook enkelt, eBay och Amazon, alla integrerade med din Volusion-butik.

Avgifter: Den billigaste planen, Mini, är $ 15 i månaden USD med en 100 produktgräns och inga transaktionsavgifter.

Magento Go

Magents nästan allt-i-ett e-handelspaket innehåller många imponerande funktioner. Funktionerna inkluderar skiktad bläddring för din produktkatalog som ger kunderna möjlighet att filtrera sökning, möjligheten att helt anpassa din webbutiks design om du har kompetensen och fortfarande producerar en snygg webbplats om du inte gör det och funktioner för att driva omvandlingar som sådana som att ha produktjämförelse och önskelistor tillgängliga för kunderna.

Den ena nackdelen är att Magento Go inte är en nyckelfärdig lösning. Planerna inkluderar inte kreditkortbehandling. Du måste registrera dig med en kreditkortsbehandlingstjänst separat och sedan lägga till den tjänsten på ditt konto. Det är inte så svårt, men det kommer att öka kostnaderna.

Avgifter: Den grundläggande Get Going-planen kostar $ 15 i månaden USD med en 100 produktgräns och inga transaktionsavgifter. Plus kostnaden för kreditkort bearbetning (se ovan).

Yahoo Small Business

Denna nyckelfärdiga lösning innehåller ett domännamn, företags e-post och webbplats med en anpassningsbar kundvagn, kreditkort / Paypal-bearbetning och spårnings- och analysverktyg.

Avgifter: Ett paket för köpmanstart är $ 10,95 UDS en månad för det första året ($ 33,95 per månad efter det) med en transaktionsavgift på 1,5%. Det finns ingen installationsavgift vid skrivetiden.

Yola

Yola tar en modul snarare än ett all-in-one-tillvägagångssätt för småföretagets webbplatser. Det finns olika nivåer av webbplatspaket som du köper och använder för att bygga din webbplats och sedan om du vill kan du lägga till en webbutik i ditt paket för 10 USD per månad. Butiken inkluderar möjligheten att hantera lager, acceptera kreditkort, spåra order och sälja på din hemsida och via Facebook.

Avgifter: Bronspaketet, med en anpassad domän, ett obegränsat antal sidor och obegränsat bandbredd, är 4,17 dollar per månad med en årlig prenumeration, så med ytterligare $ 10 för en onlinebutik kan du sälja online för 14,17 dollar per månad.

eBay Stores

Du är förmodligen redan bekant med eBays auktionsmöjligheter. Men visste du att eBay också erbjuder säljare sina egna nätbutiker? Förutom hemsidan för din butik och obegränsade produktsidor innehåller baspaketet hanterings- och marknadsföringsverktyg som anpassade e-nyhetsbrev och marknadsföringsemail och spårningsverktyg.

Observera att du inte kommer att ha din egen webbadress med en eBay-butik, men i stället kommer att ha en katalogadress, till exempel www.stores.ebay.com/yourstorename.

Avgifter: Basic är den billigaste planen; Det erbjuder upp till 150 gratis listor per månad för CAD 15,95 per månad med en årlig prenumeration.

Etsy

Människor tenderar att tänka på Etsy som en marknadsplats bara för konstnärer och crafters, men det är inte det. Från och med 2013, vintageartiklar, hantverksrekvisita och ”unika fabriksfabrikata” kan alla säljas där också. Det är inte en all-in-one nyckelfärdig e-handelslösning som de andra på den här sidan, men om det du säljer kvalificerar kan det vara ett billigt sätt att sälja på nätet.

Avgifter: Det kostar 20 cent USD för att lista ett objekt, och Etsy samlar in en avgift på 3,5% på försäljningspriset för vad som helst du säljer. Det finns inga medlemsavgifter.

Starta din e-handelsaffär idag

Förutom att alla lösningar för e-handel ovan är relativt billiga och utformade för att vara användarvänliga för småföretagare, erbjuder de alla också gratis prov på två veckor till en månad.

Så inga fler ursäkter; välj ett av företagen ovan, doppa tårna till e-handel och börja sälja på nätet!

Kontakta oss för att få ditt lilla företag till e-handel i Sverige idag

 

Webdesigntjänster för småföretag i Sverige
Webdesigntjänster för småföretag i Sverige

Tillhandahåller vi bara webbdesigntjänster för småföretag? Nej. Men vi jobbar med många småföretagare för att förbättra sina webbplatser, förbättra deras positionering på nätet och generellt öka deras online-närvaro. Varför arbetar vi med så många småföretag? Eftersom vi är ett litet företag själva förstår vi vikten av att ha en fantastisk webbplats och att nå våra kunder på den nivån.

Vi förstår också att för småföretagare som har mindre budgetar kan det vara svårt att hitta företag som erbjuder webbdesigntjänster som de har råd med. Så många företag letar efter de stora kunderna som kan vara tiotals och hundratusentals dollar för en webbplats, att det kan vara svårt för småföretag att hitta en leverantör som är villig att arbeta med dem.

Att jobba med småföretag är typ av vår sylt. Det är inte att säga att vi inte / kan / inte har arbetat med större företag, det är bara att säga att småföretag är vår specialitet.

If you are looking for web design services for small businesses, what do you need to know?

I have some important tips for every small business in the web design services market, some may be obvious and some may not.

Gör inte pris den enda faktorn. Ja, du kanske inte har en budget på $ 10 000 för din webbplats, men på baksidan spenderar du $ 500 och du får vad du betalar för. Självklart måste en företagare ta hänsyn till vad de har råd med, men de borde också överväga vilken typ av värde och service de kommer att få för sina dollar. Använda WordPress hjälper till att göra det överkomligt men förstår att det kan vara mer än du förväntar dig.

Förstå att du kanske måste välja och välja tjänster för att göra det billigt. Vi erbjuder många olika webbtjänster, från anpassad logotyp till webbdesign och utveckling till SEO och marknadsföring. Om du är ett litet företag med en liten budget, har du förmodligen inte råd med allt. Ett alternativ att överväga arbetar med din online-närvaro i etapper. Börja med en logotyp eller hemsida och sedan när budgeten tillåter, starta SEO eller annan marknadsföring på nätet.

Lyssna när experterna delar sin kunskap. Vi får många människor som kommer till oss med stora drömmar om vad de vill att deras hemsida ska göra. Förstå att några av de fina effekterna du vill ha kanske inte är överkomliga eller användbara. Vi vill ge dig en webbplats som fungerar, som dina kunder och kunder kommer att älska och ibland, den funktionen du såg på din konkurrents hemsida gör dem egentligen sårade. Lägg inte till funktioner för att lägga till funktioner, överväga för-och nackdelar och lyssna på vad dina leverantörer säger till dig så att du kan göra de bästa valen. Kom ihåg att vi inte bara vet hur man gör bra webbplatser, vi förstår hur människor använder webbplatser som är avgörande när det gäller att planera din online-strategi.

Förstå att din webbplats inte är för dig … det är för dina kunder. Det kan vara väldigt lätt att bli fastnade i alla smutsiga saker du ser utan att tänka om de sakerna kommer att vara användbara för dina kunder. Bottom line, din webbplats är inte för dig. Det är för dina kunder, och om du kommer ihåg det, fattar du alltid bättre beslut om vad som händer på din webbplats.

Bra innehåll är nyckelfaktorn i framgång. Om du inte har innehåll, kommer du inte att bli rankad i sökmotorerna, dina kunder kommer inte hitta dig, och om de gör det, hittar de inte den information de letar efter. Tänk verkligen vad dina kunder letar efter när de landar på din webbplats och svara på alla sina frågor. En webbplatsbesökare som tycker att din webbplats är användbar och informativ är mycket mer sannolikt att bli kund än någon som inte kan hitta vad de letar efter.
Webdesigntjänster för småföretag behöver inte kosta en förmögenhet. Vi kan hjälpa dig att komma online med en prisvärd webbplats som fungerar för dig och dina kunder. Kontakta oss idag för ett offert och se hur vi kan hjälpa dig.

SEO bästa praxis
SEO bästa praxis: hur man optimerar din webbplats

Vad är SEO?


SEO eller sökmotoroptimering är en av pelarna i Search Marketing och definieras som processen att få trafik till din webbplats från de organiska sökresultaten på sökmotorer.

SEO bästa praxis

Innehållet är nyckel


När du pratar om SEO för din webbplats är högkvalitativt innehåll ett av (om inte det) viktigaste rankningsfaktorerna. När allt kommer omkring är Googles jobb att svara på alla frågor som du kanske frågar, och om det fungerade tråkigt, irrelevant innehåll, skulle du troligen använda en annan sökmotor. Därför tar Google inte bara hänsyn till hur länge innehållet är, utan också kontextet.

Se till att innehållet är så djupt som möjligt. Längre artiklar tenderar att rangera högre i Googles sökningar, så oroa dig inte för att bli för ordig – så länge som det du producerar har djup. Omkring 2000 ord tenderar att vara den söta platsen för ett blogginlägg, till exempel.

Se till att du ständigt uppdaterar ditt innehåll och lägger till nya inlägg. Nytt innehåll berättar för Google att din webbplats är uppdaterad, och webbplatser som publicerar innehåll regelbundet rankas högre i sökresultaten. På samma sätt undviker du dubbelt innehåll, eftersom det kan leda till att din webbplats rankas lägre. Google straffar webbplatser med dubbletter, beskrivningar och titlar.

Nyckelordsoptimering


När du väl är nöjd med kvaliteten och längden på ditt innehåll vill du se till att du har inkluderat ett lämpligt antal primära nyckelord samt latent semantisk indexering (LSI). Primärt nyckelord är termer som sammanfattar vad ditt innehåll handlar om. LSI-nyckelord stöder nyckelord som avser de primära nyckelorden.

Till exempel är de primära nyckelorden i det här inlägget ”SEO bästa praxis”, som du kommer att se sprinklade hela. Vårt mål när du skriver ”SEO bästa praxis” till Google är att det här inlägget ska ranka så högt i dina organiska sökresultat som möjligt. LSI-nyckelord inkluderar ”SEO-tekniker”, ”organisk sökning” och ”SEO checklista”, bland andra som alla stöder det primära sökordet ”SEO-bästa metoder”.

Google känner igen LSI-nyckelord och förstår att de lägger till mer kontext för ditt innehåll. Sålunda hjälper LSI-sökord att visa att ditt innehåll är högt kvalitativt och bör rankas högre på SERP än andra innehåll av lägre kvalitet.

Link Building


Länkbyggnad är den näst viktigaste SEO-tekniken efter kvalitetsinnehåll (vissa hävdar att det faktiskt är det viktigaste). Det är absolut nödvändigt att inte bara ha ett starkt internt länksystem, utan också ett starkt backlinkingsystem.

Interna länkar är exakt som de låter: länkar i ditt innehåll som ansluter till andra delar av relevant innehåll på din webbplats. Interna länkar hjälper besökare att spendera mer tid på din webbplats (känd som vistelsetid), vilket är en annan SEO-teknik; längre uppehållstid direkt korrelerar till bättre SEO ranking.

Bakåtlänkar, å andra sidan, är länkarna som skapas när en webbplats länkar till en annan. Tänk på backlinks som en förtroendeförklaring från en sida till en annan. SEO tar hänsyn till kvaliteten på de bakåtlänkar som din webbplats tar emot. Ju mer högkvalitativa bakåtlänkar du har desto högre rankar du på Google. Om många webbplatser länkar till samma webbplats, indikerar Google att dessa webbplatser är värda att koppla till och därför är värda att belägga på en SERP.

En annan SEO-teknik innebär att titta på tävlingen. Olika verktyg kan hjälpa dig att ta reda på vilka backlinks de tjänar och bygger. När du väl vet, kopiera dem så mycket du kan och du kan överträffa dem.

Site Dynamics


Se till att din webbplats är snabb, felfri och optimerad för framgång. Ingen gillar en långsam webbplats, särskilt Google. Studier visar att besökare förväntar sig att en webbplats laddas i två sekunder eller mindre. Om det tar fyra sekunder eller längre kommer besökare sannolikt att studsa. Medan studsfrekvenserna inte är en direkt faktor för SEO, innebär de ofta en större fråga, till exempel dåligt eller irrelevant innehåll (som, som du vet är viktiga faktorer för SEO).

En annan SEO bästa praxis minskar antalet 404 fel så mycket du kan. Ett 404-fel är vad som händer när en användare når en obefintlig sida. Detta kan inträffa på grund av en trasig länk, en raderad sida eller en felaktig URL. För många 404 fel påverkar SEO rankningen negativt. Om en användare når en 404-länk, kommer han sannolikt att slå tillbaka knappen, återvända till sökmotorn och välja en annan webbplats istället för din. Detta berättar för Google att ditt innehåll inte lägger till värde för ditt sökord. Om det händer tillräckligt ser du en minskning av rankningen.

SEO optimering för bilder


Bilder lånar inte bara sammanhang till ditt innehåll, men de är också en SEO-teknik som bidrar till din sidors övergripande ranking. Precis som du borde ha högkvalitativt innehåll, se till att du har högkvalitativa foton, eftersom de vädjar till användare mer och är mer lämpade att framkalla trafik.

Sökord berätta för Google vad ämnet för fotot är, så se till att använda dem i alla bildnamn och bild alts (text som ses av en användare om bilden inte kan visas). Om du till exempel ser bildnamnen Madrid-City-Center.jpg och IMG555223.JPG., Vet du tydligt vad den första talar med, men den andra är ett mysterium. Varför håller Google gissning?

Bilder får en anständig mängd söktrafik, varför du vill att filnamnet ska inkludera sökordet. Även om bilden inte får en stark klickfrekvens, kan folk fortfarande hitta din bild, använda den och länka tillbaka till dig i citatet.

Mobil


Idag utförs 60 procent av Googles sökningar på en mobilenhet. Det numret förväntas bara växa. I november 2016 meddelade Google att de bytte till ett mobilt första index. Det innebär att Google bara tittar på mobilversionen av en webbplats för rankningsändamål, snarare än skrivbordsversionen, även om användarna söker från ett skrivbord. Medan det fortfarande rullas ut måste marknadsförare se till att deras innehåll optimeras för mobil och överensstämmer över både mobila och stationära. Om du har en m.site rekommenderar Google att byta till en responsiv design.

Röstsökning


Som Amazonas Alexa, Apples Home Pod, Googles Hem och andra smarta högtalare växer i popularitet, beräknar comScore att fram till 2020 kommer upp till 50 procent av alla sökningar att utföras med röst. Således måste marknadsförare veta hur man optimerar för röstsökningar.

SEO optimering för video


Online-video är helt hög och enligt Cisco utgör 80 procent av all online trafik år 2021. Du bör överväga att inkludera videor i ditt innehåll av olika orsaker: de kommer att hålla folk på din sida längre ( vilket spelar en roll i SEO-rankning), kan ge dig mer fastigheter på Google och bidra till att öka din webbplats ranking övergripande. Precis som skrivet innehåll är det absolut nödvändigt att se till att videoinnehållet är optimerat för framgång, både för Google och YouTube.

YouTube, som ägs av Google, är faktiskt världens näst största sökmotor. Människor söker på YouTube precis som de söker på Google, ibland i stället för Google. Dessutom, när du publicerar SEO-optimerade YouTube-videoklipp, innehåller Google dem på sina bildresultat sidor, videosidor, och ibland dess huvudsakliga resultat sida, vilket ger dig mycket mer Google fastigheter än vad du annars skulle ha.

Behandla dina videoklipp som du vill ha dina bilder och inkludera nyckelord i dina videotaggar. Precis som du vill att folk ska läsa ditt innehåll vill du att folk ska titta på dina videoklipp. Det är publikens behållning. Ditt mål med att behålla publiken är att få folk att titta så mycket på din video som möjligt, helst att titta på den i sin helhet. YouTube uppmärksammar målgruppens behållning och rankar din video i enlighet med detta.

World Congress on Mind Training for Excellence in Sport & Life.
My Experience at 8th World Congress on Mind Training for Excellence in Sport & Life.

It was a great opportunity for me to meet interesting speakers would impart their knowledge and experience of sport and life at the most awaited 8th World Congress on Mind Training for Excellence in Sport & Life held at Gävle in Sweden on June 12, 2019.

Staged by WCE Congress in collaboration with Center for Excellence Training, ISMTE, University of Gävle and Scandinavian International University, and hosted by the WCE Congress in Gävle, the event was attended by over 200 professionals and students from several parts of the region.

The events focused mainly to increase the science-based knowledge among the participants with applications, methods, and techniques, that would increase the delegates “competence “ The presenters were speakers from the academic field as well as professionals, working to improve their own and others Life towards Excellence. The presenters are known all over the world while others have a more national and local reputation. As there are many ways for personal, team and organizational development towards excellence, the event focus to gather expertise and share the knowledge among with participants.

Opening the event, WCE Congress at Gävle University had generated a large turnout of professional, students and more than 80 experts from 30 different countries. These specialists discussed and participated in various ways to Excellence in Sport, Life, Business, and Health, etc. Besides mental training methods like coaching, mindfulness, yoga, NLP, etc. were part of the event was covered. Mental states like hypnosis, the healing sleep, lucid dreaming, etc. and findings from positive psychology were interesting topics that were covered at the event. Due to the many parallel sessions, people had a choice to attend the sessions that fit their personal and professional interests.

The evening also included some lively discussion on several topics like “Learning to use the seven Mind Training techniques”, with some exciting and innovative ideas voiced around the room.

As with all such events, the evening culminated with some great networking and lively discussions, fueled by some delicious food.

Thanks again to everyone that attended this successful and enjoyable event at WCE Congress. It was great to have a thoughtful and exciting discussion with people from various walks of life.

Get to know more about the event at www.wcecongress.com 

e-handelsföretag
Tips för att driva ett framgångsrikt e-handelsföretag

Under det senaste decenniet har den globala marknaden blivit ett väsentligt skifte. Företagen är inte längre begränsade av geografiska gränser eller platser, men mer av den mängd kreativitet de kan marshala och deras vilja att anpassa sig till ny teknik.

I synnerhet kan företagare och företagare som är villiga att starta och driva ett e-handelsföretag positionera sig för att njuta av en enorm framgång.

Kör ett framgångsrikt e-handelsföretag

Om du äger en befintlig verksamhet och har tänkt på att lansera en e-handelscirkel – eller kanske ha en idé för ett helt nytt företag som du tycker kan fungera effektivt som en e-handelsoperation – nu är det dags att agera.

Dessa marknader kommer att fortsätta att växa mer trångt under de kommande månaderna och åren.

Även om det kan vara omöjligt att ta itu med några av de mycket specifika och personliga aspekterna av varje e-handelsföretag, har de 8 allmänna tipsen nedan hjälpt många småföretagare att gå av på rätt fot:

Bygg strategiska partnerskap

Det är sällsynt att en e-handelswebbplats blir framgångsrik på egen hand. Oavsett vad din erfarenhet eller färdighetsnivå kan vara kan du förmodligen dra nytta av att bilda strategiska partnerskap och anpassa ditt nya varumärke till företag som redan har etablerat ett starkt varumärke och inflytande.

Leta efter möjligheter var du än kan och hitta sätt som du kanske kan hjälpa till med andra märken när det är möjligt.

Kör trafik genom riktade målsidor

Medan det finns något att säga för att attrahera stora mängder organisk trafik via sökmotorer, desto mer riktade din trafik desto högre blir omvandlingsfrekvensen. Oavsett om du säljer abonnemang, digitala nedladdningar, fysiska produkter eller något annat, är det bästa sättet att köra den fokuserade webbplatstrafiken att nudge användare från sociala medier för att säkra målsidor som bjuder in dem vidare i konverteringstrattet.

Om du kan hitta ett sätt att integrera betalningar i målsidorna själva, är det ännu bättre.

Begränsa ditt fokus

Medan du kanske tror att du har en bra idé, var försiktig så att du inte startar ett e-handelsföretag som är för brett.

Medan din övergripande idé kan vara bra förstärker du din position om du kan hitta ett sätt att specialisera det vidare och fånga en sann nischmarknad. Det totala antalet kunder på den marknaden kan vara betydligt mindre, men möjligheten att skära ut ett lojalt följe är mycket högre.

Bygg inte en PPC Foundation

Det finns inget iboende fel med PPC-annonser, men du vill förmodligen inte placera ditt varumärkes fundament på en PPC-tung strategi. Använd dessa annonser med gottfinnande; fokusera din tid och resurser på att bygga varumärkesmedvetenhet och driva organiska leads istället.

Ha en omfattande innehållsstrategi

Det bästa sättet att driva organiska leads är att fokusera på en innehållsrik strategi. Medan de pågående kostnaderna för att utveckla och publicera stabil, kommer kvalitetsinnehållet troligen att vara högt, det betalar nästan alltid på ett kvantifierbart sätt.

Börja med en blogg, dela dina inlägg på sociala medier, arbeta sedan med att ansluta till andra branschpublikationer och webbplatser.

Optimera alla produktförteckningar

När det gäller webbplatsen bör optimering vara en prioritet på alla nivåer. När det gäller enskilda produktförteckningar, fokusera på att skapa unika och nyckelordsrika metabeskrivningar, optimera produktbilder och använda unik, beskrivande försäljningskopia.

Utnyttja maktens sociala

Enligt Shopify ökade eCommerce-orderna i 2014 från sociala nätverk med en otrolig 202 procent. En stor del av detta är hänförligt till det faktum att människor värderar åsikterna hos sina kamrater och är automatiskt mer intresserade av någonting om en vän refererar eller delar en länk.

För att kunna använda detta till din fördel, försök att investera tungt i sociala medier, både genom att integrera element i produktförteckningar och skapa en stor social media närvaro på sådana webbplatser som Facebook, Twitter, Instagram och Pinterest.

Testa absolut allt

Det finns inte längre någon ursäkt för att undvika delad testning. Ny programvara och resurser gör processen så enkel som att dra och släppa olika sidelement för att se vilka objekt som leder till omvandlingar och vilka som misslyckas. Genom att uppmärksamma de specifika detaljerna kan du öka försäljningen med relativt liten ansträngning.

Var inte rädd för lärande

Medan eCommerce-företag erbjuder möjligheten till lukrativa avkastningar, är de inte enkla eller enkla. Du kommer att göra misstag längs vägen, och det är viktigt att använda varje upplevelse som en lärande möjlighet.

Genom att hålla det i åtanke – liksom de föregående åtta tipsen – placerar du dig själv för långsiktig framgång.

Kontakta SOCKIT.SE för att veta hur vi kan hjälpa dig att starta din e-handelsaffär i Sverige

sv_SESvenska
en_USEnglish fiSuomi arالعربية nn_NONorsk nynorsk da_DKDansk is_ISÍslenska sv_SESvenska